Veelgestelde Vragen

Hallo, hoe kunnen wij je helpen?

Hier vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt of toch liever persoonlijk contact? Neem dan rechtstreeks contact met ons op. We zijn dagelijks (telefonisch) bereikbaar en helpen je graag.

Openingstijden

Wij zijn alle dagen geopend! Kijk hieronder voor een overzicht van onze openingstijden.

Veelgestelde vragen

Duik in de wereld van Hans & Grietje Pannenkoekenhuis en Speelpark met onze handige veelgestelde vragen (FAQ) pagina.

Vacatures

Wil je deel uitmaken van ons betoverende team in het enige echte pannenkoekenhuis in de stijl van Hans en Grietje? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Huisregels

Bij Hans & Grietje staat een gezellige sfeer en gastvrijheid hoog in het vaandel. Samen creëren we een veilige en onvergetelijke ervaring voor al onze gasten.

Opening hours

Maandag
11:00 - 21:00 (keuken sluit 20:00)
Dinsdag
11:00 - 21:00 (keuken sluit 20:00)
Woensdag
11:00 - 21:00 (keuken sluit 20:00)
Donderdag
11:00 - 21:00 (keuken sluit 20:00)
Vrijdag
11:00 - 21:00 (keuken sluit 20:00)
Zaterdag
11:00 - 21:00 (keuken sluit 20:00)
Zondag
10:00 - 21:00 (keuken sluit 20:00)

Frequently asked questions

Wat zijn de entreekosten?

Geniet van toegang tot het park door van tevoren een reservering te maken. Reserveer hier jouw plekje.

Eigen consumpties zijn op het terrein niet toegestaan.

Kan ik bij jullie parkeren?

Zeker! Wij beschikken over een grote (gratis) gastenparkeerplaats aan de voorzijde van het restaurant. We hebben helaas geen oplaadpunten beschikbaar voor elektrische auto’s.

Is het mogelijk om zonder reservering langs te komen?

Reserveren is aan te raden om teleurstellingen te voorkomen. Wij raden aan minimaal drie tot vier dagen van tevoren te reserveren, zeker in het weekend en tijdens vakanties. Spelen zonder reservering is niet mogelijk.

Wanneer wordt de reservering bevestigd?

Wanneer je reserveert via de website, ontvang je direct een reserveringsbevestiging. Het systeem stuurt je een dag van tevoren nog een reminder met alle reserveringsgegevens.

Kunnen we zo doorlopen bij aankomst en een tafel uitzoeken?

Nee. We verzoeken alle gasten (al dan niet met reservering) zich te melden bij de gastvrouw/gastheer, welke zich bevindt bij de entree van het restaurant/speelpark. Vanuit hier wordt je naar je gereserveerde tafel begeleidt, of kan er gekeken worden of er nog een tafel voor je vrij is. Mocht je toch zelf plaatsnemen aan een tafel, dan bestaat de mogelijkheid dat wij je moeten verzoeken plaats te maken voor een gast welke wel gereserveerd heeft.

Hoe kan ik een beweegbare tafel reserveren?

Maak jouw ervaring bij Hans & Grietje nóg sprookjesachtiger met onze unieke beweegbare tafels. Ervaar hoe jouw pannenkoek ineens bij jouw overbuurman belandt en geniet van het plezier dat de toverspreuk veroorzaakt.

Mogelijkheden
Wanneer je graag plaatsneemt aan een bewegende tafel, zijn hiervoor twee opties:

  • Je geeft de voorkeur voor een bewegende tafel aan bij je reservering. Dit kan via het opmerkingen-veld. Wij doen dan ons uiterste best om met de voorkeur rekening te houden. Plaatsing aan een bewegende tafel is echter niet gegarandeerd.
  • Je reserveert een bewegende tafel. Dit kan via het reserveringssysteem. Je betaald dan € 3,50 per persoon reserveringstoeslag, met een minimum aantal van acht personen. Let op: dit bedrag krijg je niet retour en wordt ook niet in mindering gebracht op de rekening.
De €3,50 per persoon aan reserveringskosten per tafel (met een maximum van € 60,- per gezelschap) worden berekend omdat wij de tafel voor het gezelschap vrij houden, zodat zij ook echt 100% zekerheid hebben aan een van de beweegbare tafels te zitten. Wij hebben uiteindelijk voor deze optie gekozen na de vele verzoeken van onze gasten om 100% garantie voor het zitten aan een beweegbare tafel. Wij verliezen hier echter een groot deel van onze flexibiliteit mee betreft het indelen van de tafels. Flexibiliteit welke wij, zeker in deze tijden, hard nodig hebben.
Ik begrijp dat jullie werken met bloktijden, hoe werkt dit precies?

Wanneer je een tafel reserveert bij Hans & Grietje, is deze tijd de daadwerkelijke tijd die je aan tafel doorbrengt. Wij hanteren een bloktijd van twee uur per reservering. Wij verzoeken onze gasten om het terrein na de gereserveerde tijd te verlaten. Het wandelen van de Broodkruimeltjesroute (op eigen gelegenheid) is uiteraard wel mogelijk. Je bent circa één uur voorafgaand aan jouw reservering al welkom om ons Speelpark te komen ontdekken.

 

Is Hans & Grietje toegankelijk voor mindervaliden?

Jazeker! Je bent van harte welkom, we ontvangen je graag. Indien gewenst kan je aangeven dat je een tafel wilt reserveren in het niet-beweegbare gedeelte. Het mindervaliden toilet bevindt zich op de begane grond (links naast de ingang van ons restaurant).

Hoe kan ik een kinderstoel reserveren?

Kinderstoelen zijn meer dan genoeg aanwezig en hoeven dan ook niet specifiek gereserveerd te worden.

Mogen wij de hond meenemen?

Honden zijn welkom, mits aangelijnd, zij hun behoefte niet op het terrein doen en geen gasten verorberen 😉 Met een hond kun je niet geplaatst worden in een deel met bewegende vloer of bewegende tafels.

Tip: we willen dat zowel jij als je harige metgezel zich comfortabel voelen tijdens je bezoek. Daarom hebben we een waterbak geplaatst bij de ingang van ons restaurant, speciaal voor onze viervoetige gasten. Deze kun je zelfstandig vullen in onze toiletten.

Vanaf welke leeftijd is het leuk om te komen?

De ideale leeftijd om zelfstandig te spelen is van vijf tot twaalf jaar. Maar ook voor de kleinere (en grotere) kinderen is er genoeg te zien en spelen (zoals de kleinere speelruimtes met speelgoed, welke door het gehele restaurant te vinden zijn).

Kunnen we ook iets anders eten dan pannenkoeken?

Op onze menukaart kun je terugvinden wat er naast pannenkoeken nog meer geserveerd wordt. Dit zijn o.a nacho’s, gehaktballetjes, kippenpootjes, tosti’s, salades… keuze genoeg! Snacks als frites, kroketten, frikadellen etc. serveren wij niet – we heten immers geen Hans & Frietje 😉

Bieden jullie gluten-, lactose-, ei- of melkvrije opties?

Zeker! We willen dat iedereen kan genieten van onze gerechten, ongeacht dieetbeperkingen. Daarom hebben wij opties voor gluten-, lactose-, ei- of melkallergie. Ook een combinatie van deze allergieën/dieetwensen is een mogelijkheid, evenals vegetarische en vegan-opties.

Graag dit duidelijk aangeven bij de bestelling van de pannenkoek. De pannenkoek zal dan geserveerd worden op een ander bord en niet op een van onze glazen borden. Heb je een andere allergie of wil je meer informatie? Onze bediening helpt je graag, maar mailen is ook mogelijk: reserveren@hansgriet.nl.

Let op

  • Een allergenenpannenkoek wordt altijdgeserveerd op een ander bord, dit in tegenstelling tot de gekleurde borden.
  • Sommige toppings bevatten wél allergenen.
Wat zijn de vegetarische/vegan-opties?

Het is bij ons mogelijk om een vegetarisch of vegan pannenkoek te bestellen. De toppings/ingrediënten zijn voor iedere pannenkoek aanpasbaar. Onze tips: een appel met kaneelsuiker pannenkoek of Mekkerende Heks zonder spek. Smullen maar!

Het is slecht weer. Kunnen we dan nog wel leuk spelen bij jullie?

Zeker! Ook binnen is er van alles te zien en te doen. Een grote speelkelder, diverse indoor glijbanen, geheime gangen en trapjes, een grote toverketel waar je je in kunt verstoppen, speelhuisjes, allerlei magische knoppen en touwen welke alles in beweging zetten… je komt ogen en oren tekort!

Kan ik ook een arrangement, kinderfeestjes of schoolreisje organiseren?

Dat kan! We verwijzen jou graag naar de pagina Arrangementen of Bedrijfsfeesten & Events om de diverse opties te bekijken.

Werken jullie ook met groepskorting / Social Deals / Groupon?

Hans & Grietje werkt niét samen met aanbieders van kortingsacties, zoals Groupon of Socialdeals.nl. Wij nemen deze bonnen ook niet aan bij de kassa. Let op dat je ons dus niet verward met een ander pannenkoekenhuis met dezelfde naam, waar deze bonnen wél voor worden aangeboden. Zo voorkom je teleurstelling.

Hebben jullie cadeaubonnen?

Absoluut. Via onze online-shop kun je eenvoudig een cadeaubon bestellen. Deze kun je thuis zelf uitprinten of komen ophalen in ons restaurant.

Huisregels

Bij Hans & Grietje staat een gezellige sfeer en gastvrijheid hoog in het vaandel. Om dit voor een ieder te garanderen, hanteren wij diverse huisregels. Onze huisregels hebben ten doel een veilig en gastvrij restaurant te kunnen handhaven. Alle aanwijzingen van onze medewerkers over deze huisregels dienen direct te worden opgevolgd.

  • Wij doen ons uiterste best aan ieders voorkeur met betrekking tot tafelkeuze te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Graag hiervoor uw begrip.
  • Het is verboden om wapens op zak te hebben. Bij constatering van wapenbezit wordt ogenblikkelijk de politie ingeschakeld.
  • Iedere vorm van agressie jegens gasten en personeel is verboden. Hinderlijk en/of aanstootgevend gedrag wordt niet getolereerd.
  • Het in bezit hebben, gebruiken of verhandelen van verdovende middelen is verboden.
  • Huisdieren zijn aangelijnd toegestaan in het restaurant.
  • Conform de wet schenken wij geen alcohol aan gasten onder de 18 jaar. Bij twijfel zullen wij om identificatie vragen.
  • Eigendommen van ons restaurant mogen niet mee naar buiten worden genomen of zonder overleg worden verplaatst. Bij constatering van het veroorzaken van beschadigingen of vernielingen wordt u geheel aansprakelijk gesteld voor reparatie en/of vernieuwing.
  • Hans & Grietje kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies, diefstal of welke schade dan ook door de gast geleden, tenzij de schade het directe gevolg is van opzet of grove schuld van het horecabedrijf. Wel proberen wij te allen tijden te zoeken naar een passende oplossing, bijvoorbeeld door de schade te vergoeden die in zodanig verband staat met de gebeurtenis waarop de aansprakelijkheid berust.
  • Wij vragen u om gevonden voorwerpen die niet uw eigendom zijn, in te leveren bij een van de medewerkers.
  • U dient ons er op te attenderen op allergieën/allergenen zodat wij er alles aan kunnen doen om hier rekening mee te houden.
  • Cameratoezicht: Met een bezoek aan ons restaurant stemt u er mee in dat er video-opnamen gemaakt kunnen worden. Na ongeregeldheden of ongevallen kunnen opnamen aan derden worden getoond.
  • Het is mogelijk dat er in het restaurant of terrein door of voor Hans & Grietje opnames worden gemaakt. Hans & Grietje kan deze opnames gebruiken voor publicaties en promotionele doeleinden. Wil je niet gefotografeerd of gefilmd worden tijdens jouw bezoek? Mijd dan het gebied waar opnames worden gemaakt of vraag een medewerker of het productieteam of ze je niet willen fotograferen of filmen.

Iedereen die het terrein en pannenkoekenhuis van Hans & Grietje bezoekt, onderwerpt zich automatisch en onvoorwaardelijk aan de bepalingen van dit huishoudelijk reglement.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.