Wat zijn de openingstijden?
Hans & Grietje is van maandag t/m zaterdag geopend van 11.00 tot 21.00 en op zondag van 10.00 tot 21.00
Let op: de keuken is dagelijks geopend van 11.00 tot 20.00!
Telefonische bereikbaarheid: Tijdens openingstijden.
Is er een entreeprijs?
Toegang tot het terrein en het restaurant is gratis. Voor het gebruik van de skelters betaal je € 0,50 of boodschappenmuntje (retour na gebruik)
Eigen consumpties zijn op het terrein niet toegestaan.
Is parkeren gratis?
Parkeren is gratis en kan op de grote gastenparkeerplaats aan de voorzijde van het restaurant.
Kunnen wij zonder reservering langskomen?
Reserveren is aan te raden om teleurstellingen te voorkomen! Zeker tijdens het weekend en vakantiedagen raden wij aan minimaal 3 tot 4 dagen van tevoren te reserveren.
Hoe kan ik reserveren?
Reserveren kan via de knop "Reserveren", rechtsboven in het menu. Hier krijg je direct te zien welke tijden er nog beschikbaar zijn op de door jou gewenste datum.
Groepen groter dan 15 personen en/of met een arrangement dienen automatisch een reserveringsaanvraag in. Dit in verband met plaatsing aan nabijgelegen tafels.
Wij nemen je aanvraag in behandeling, je hoort zo snel mogelijk van ons wat de mogelijkheden zijn.
Wanneer wordt de reservering bevestigd?
Wanneer je reserveert via de website, ontvang je direct een reserveringsbevestiging. Tevens zal het systeem je een dag van tevoren nog een reminder sturen met al je reserveringsgegevens.
Kunnen we een tafel voor buiten reserveren?
Je reserveert voor het terras ook gemakkelijk via de website. Ga naar de knop "
Reserveren", kies voor
Terras en vul de verdere gegevens in.
Kunnen we zo doorlopen bij aankomst en een tafel uitzoeken?
Nee. We verzoeken alle gasten (al dan niet met reservering) zich te melden bij de gastvrouw/gastheer, welke zich bevindt bij de entree van het restaurant/speelpark. Vanuit hier wordt je naar je gereserveerde tafel begeleidt, of kan er gekeken worden of er nog een tafel voor je vrij is. Mocht je toch zelf plaatsnemen aan een tafel, dan bestaat de mogelijkheid dat wij je moeten verzoeken plaats te maken voor een gast welke wel gereserveerd heeft.
We willen reserveren voor een bewegende tafel. Kan dat?
Wanneer je graag plaatsneemt aan een bewegende tafel, zijn hiervoor 2 opties:
1. Je geeft de voorkeur voor een bewegende tafel aan bij je reservering. Dit kan via het opmerkingen-veld. Wij doen dan ons uiterste best om met de voorkeur rekening te houden. Plaatsing aan een bewegende tafel is echter niet gegarandeerd.
2. Je reserveert een bewegende tafel. Dit kan via het reserveringssysteem. Je betaald dan € 3,50 per persoon reserveringstoeslag, met een minimum aantal van 8 personen. Let op: dit bedrag krijg je niet retour en wordt ook niet in mindering gebracht op de rekening.
Waarom betaal ik extra als ik een bewegende tafel wil reserveren?
De €3,50 per persoon aan reserveringskosten per tafel (met een maximum van € 60,- per gezelschap) worden berekend omdat wij de tafel voor het gezelschap vrij houden, zodat zij ook echt 100% zekerheid hebben aan een van de beweegbare tafels te zitten.
Wij hebben uiteindelijk voor deze optie gekozen na de vele verzoeken van onze gasten om 100% garantie voor het zitten aan een beweegbare tafel. Wij verliezen hier echter een groot deel van onze flexibiliteit mee betreft het indelen van de tafels. Flexibiliteit welke wij, zeker in deze tijden, hard nodig hebben.
Je kunt ook een reguliere reservering maken, waarbij je in het opmerkingenveld de voorkeur aangeeft voor een beweegbare tafel. Je hebt in dit geval geen zekerheid; maar wij zullen ons uiterste best doen op de dag zelf, om bij het indelen van de tafels dit toch voor elkaar te krijgen. Daarnaast hebben al onze zalen een geweldige feature, zoals een bewegende plafond, bewegende vloeren of andere leuke "magische" knoppen en touwtjes.
Ik begrijp dat jullie werken met bloktijden, hoe werkt dit precies?
Wanneer je een tafel reserveert bij Hans & Grietje, is deze tijd de daadwerkelijke tijd die je aan tafel doorbrengt. Deze tijden zijn:
- van 11.00 - 15.30 vrije tijdskeuze (maar altijd een bloktijd van 2 uur)
- van 16.00 - 18.00
- van 16.30 - 18.30
- van 18.15 - 20.15
- van 18.45 - sluit
Wij verzoeken onze gasten om het terrein na de gereserveerde tijd te verlaten. Het wandelen van de Broodkruimeltjesroute (op eigen gelegenheid) is uiteraard wel mogelijk.
Kunnen we ook buiten de bloktijden om reserveren?
In principe hanteren wij altijd de bloktijden. Uitzondering voor groepen vanaf 25 personen zijn in overleg mogelijk.
Is Hans & Grietje toegankelijk voor rolstoelen?
Jazeker. Indien gewenst kan je aangeven dat je een tafel wilt reserveren in het niet-bewegende gedeelte. Het minder-validen toilet bevindt zich op de begane grond (naast de ingang).
Zijn er ook kinderstoelen aanwezig?
Ja, deze zijn aanwezig en mogen zelf gepakt en bij de tafel gezet worden.
Mogen wij de hond meenemen?
Honden zijn welkom, mits aangelijnd en zij hun behoefte niet op het terrein doen.
Je kunt dan niet geplaatst worden in een deel met bewegende vloer of bewegende tafels.
Vanaf welke leeftijd is het leuk om te komen?
De ideale leeftijd om zelfstandig te spelen is van 5 tot 12 jaar. Maar ook voor de kleinere (en grotere) kinderen is er genoeg te zien en spelen (zoals de kleinere speelruimtes met speelgoed, welke door het gehele restaurant te vinden zijn).
Kunnen we ook iets anders eten dan pannenkoeken?
Op onze
menukaart kan je terugvinden wat er naast pannenkoeken nog meer geserveerd wordt. Dit zijn o.a nacho’s, gehaktballetjes, kippenpootjes, tosti's, salades… keuze genoeg!
Snacks als frites, kroketten, frikadellen etc. serveren wij
niet.
Bieden jullie glutenvrije/lactosevrije opties?
De volgende combinaties zijn mogelijk:
-
Een lactosevrije én glutenvrije pannenkoek.
Deze wordt in de pan gebakken in olijfolie met eventueel toppings naar keuze.
-
Een glutenvrije pannenkoek.
Deze word bereid in de oven met eventueel toppings naar keuze.
-
Een melkvrije pannenkoek.
Deze wordt bereid in de oven met eventueel toppings naar keuze.
LET OP:
- Een allergenenpannenkoek wordt ALTIJD geserveerd op een wit bord, dit in tegenstelling tot de gekleurde borden.
- Sommige toppings bevatten wél gluten.
- Wij kunnen geen rekening houden met de combinatie van een melk- en glutenallergie.
Wil je meer informatie? Mail dan naar [email protected]
Het is slecht weer. Kunnen we dan nog wel leuk spelen bij jullie?
Zeker! Juist binnen is er van alles te zien en te doen. Een grote speelkelder, diverse indoor glijbanen, geheime gangen en trapjes, een grote toverketel waar je je in kunt verstoppen, speelhuisjes, allerlei magische knoppen en touwen welke alles in beweging zetten… je komt ogen en oren tekort!
Kan ik ook een arrangement reserveren, of kinderfeestjes?
Werken jullie ook met groepskorting / Social Deals / Groupon?
Hans & Grietje werkt niét samen met aanbieders van kortingsacties, zoals Groupon of Socialdeals.nl. Wij nemen deze bonnen ook niet aan bij de kassa. Let op dat je ons dus niet verward met een ander pannenkoekenhuis met dezelfde naam, waar deze bonnen wél voor worden aangeboden. Zo voorkom je teleurstelling!